The Liebster Award

Eerder deze week kreeg ik superleuk nieuws! La Sophiette werd door Mademoiselle Dot genomineerd voor de Liebster Award. Natuurlijk vind ik dit geweldig. Eerst een dikke dankjewel aan Mademoiselle Dot (a.k.a. Miss Effortless Chique), wiens blog ik zelf heel graag lees. Ten tweede misschien eventjes wat uitleg over de Liebster Award en de spelregels natuurlijk.

Het is een virtuele award voor beginnende bloggers om de persoon achter de blog wat beter te leren kennen en hen bekend te maken bij een breder publiek. De spelregels?

Leibster-Award-Tag-Post1

1. Post 11 weetjes naar keuze over jezelf.

2. Beantwoord de 11 vragen die de blogger die je nomineerde voor jou bedacht heeft.

3. Verzin zelf 11 vragen voor de bloggers die jij zelf wilt nomineren.

4. Nomineren maar!

11 WEETJES

1. Mijn favoriete maaltijd is brunch.

2. Ik ben zo’n persoon die – omwille van weetje 1 – regularly eats breakfast for lunch/dinner.

3. Ik maak van alles lijstjes die ik meestal zelf niet volg of gewoon als tijdverdrijf.

4. Ik haat voeten.

5. Ik ben niet het fangirl type, maar Beyonce IS THA BOMB !

6. Ik doe nieuwe dingen bijna nooit meteen aan. Ik hou ervan om ze eerst nog een paar dagen op een kapstok te laten hangen (maar liefst wel goed in’t zicht).

7. Mijn zoete zondes bestaan voor 90% uit latte macchiatos, frappucchinos en konsoorten.

8. Ik zeg vaak zinnetjes in het Engels omdat ik niet weet hoe ze te vertalen naar het Nederlands.

9. Ik heb een love-hate relatie met avocado.

10. Ik haalde mijn rijbewijs pas een paar weken geleden (ja, toen ik al 21 jaar was *zucht*).

11. Er is (bijna) niets waar ik meer van hou dan gekriebeld te worden op mijn rug.

VRAGEN VAN MADEMOISELLE DOT

1. What’s your life goal? Ik hoop dat alle doelen in mijn leven zullen bijdragen aan mijn hoofddoel : gelukkig zijn.

2. Who’s your favorite actor/actress? Leonardo DiCaprio.

3. What’s your kind of cocktail? Zoals in bijna alles ben ik classic with a twist: strawberry mojito.

4. What do you prefer: Christmas shopping in stores of buying everything online? In de winkels kerstinkopen doen blijft het allergezelligste.

5. What’s your favorite piece of jewelry? Een kettinkje dat ik al heb sinds ik klein was. Het is een hele fijne gouden ketting met heel klein gouden hartje aan dat ik kreeg van mama en papa met de boodschap ‘een hartje voor ons hartje’.

6. What’s your favorite brand of clothing? Essentiel does the trick.

7. Do you prefer staying in on friday or going out? Staying in.

8. Do you have a middle name? Ja, 4 zelfs! Christiane Leon Marie Ghislaine.

9. Bath or shower? Douche.

10. What do you like for breakfast? Op een doordeweekse dag havermout met banaan en zwarte chocolade.

11. Do you ever think about changing your hair color? Neen, ik hou van mijn haarkleur. Ombre is as far as I go.

IK NOMINEER …

The sea is my cup of tea, hannewhaleA Different Notebook, Beauty by Denies en Beaufood.

Ook vind ik The Front Row zeker het vernoemen waard, maar zij werd reeds genomineerd door Mademoiselle Dot (die bij deze ook nog een eervolle vermelding krijgt aangezien haar her-nomineren wat buiten het concept zou liggen vrees is).

MIJN VRAGEN VOOR JULLIE

1. Wat is jou levensmotto?

2. Wat is je favoriete blog?

3. Leukste schoonheidsritueel?

4. Wat vind je het leukste aan bloggen?

5. Als je moest koken voor je grootste idool, wat zou je maken?

6. Noem 1 ding op je bucketlist.

7. Wat is je favoriete (wereld)keuken?

8. Wat is een trucje waarvan je vindt dat iedereen het zou moeten kennen?

9. Wat is jouw guilty pleasure?

10. Als geld geen issue was, welk land of stad zou je willen bezoeken?

11. Wat staat er op je christmas-wishlist?

Ziezo! Een hele boterham, maar een nog grotere eer!

Bedankt Mademoiselle Dot ♥ en succes aan de genomineerden ♣!

Geef een reactie

