I’m back bitchezzzzz

I’m baaaaack! En dit keer in het Nederlands nog wel! Om jullie deze ommekeer te verduidelijken even een deeltje uit mijn recente geschiedenis. Ik ben aan deze blog begonnen als een project voor Engels aan de KULeuven. Jawel, de punten zijn binnen en ik zou in principe kunnen stoppen met bloggen, was het niet dat ik de smaak van het bloggen en gezond eten (pun intended) zwaar te pakken heb.

Maar waarom in het Nederlands? Wel, daar geniet ik gewoon zelf meer van! Bovendien is het vaak moeilijk om bepaalde specifieke woorden of zinnen in verband met koken te formuleren in het Engels als non-native speaker. Ik hoop dat jullie (of toch zij die dit kunnen lezen EN begrijpen (voor de andere lezers: HET SPIJT ME! … maar dat verstaan jullie dus eigenlijk nog steeds niet … Nevermind!)) nog steeds genieten van mijn posts!

Tot snel!

XO La Sophiette

Geef een reactie

